Комп'ютерна діагностика АКПП

Всі сучасні автомобілі оснащені функціональними бортовими комп'ютерами. Ці комп'ютери, надалі Електронні Блоки Управління (ЕБУ), крім управління роботою певного вузла, записують у свій бункер пам'яті коди помилок про неправильність режиму роботи даної системи. Кожен автомобіль оснащений спеціальним діагностичним роз'ємом, в основному, розташованим в салоні. Через цей роз'єм діагностичний комп'ютер підключається до ЕБУ автомобіля і, з'єднавшись з проблемним вузлом, зчитує його несправності. Після проведення аналізу і розшифровки кодів несправностей, наш діагност перенаправляє авто фахівцям-слюсарям для проведення ремонтних робіт за вищенаведеним вузлу. Наприклад: система електроніки двигуна, система АBS, АКПП або система кондиціонування.

На сьогоднішній день діагностичні комп'ютери випускаються багатьма світовими виробниками. Популярні мультимарочні діагностичні прилади, такі як LAUNCH, BOSH, KTS або навіть російський Барс є на даний момент вірним «помічниками» майстрів автосервісу.

Крім мультимарочних приладів існують також і, так звані, дилерські діагностичні комп'ютери. Коротенько, ми вирішили просвітити власників авто і про них. Ці комп'ютери випускаються виробниками окремих марок автомобілів. З програмного забезпечення вони підходять тільки до автомобілів певних брендів, але зате здатні вирішувати дуже глибокі завдання. Наприклад: адаптація АКПП-прошиває режим взаємодії АКПП з двигуном і газо-дросельною заслінкою, прошивка нового ключа, перепрограмування ЕБУ для інших спеціалізованих режимів роботи; також можливість більш точного і обширного простеження фактичних параметрів датчиків в порівнянні з мультимарочні комп'ютерами, рішення задач їх калібрування і базових установок.