Зауважимо, що підвіска відчуває великі навантаження при русі автомобіля, в силу цього вона схильна великому ізносу. Звідси нескладно зробити висновок: ремонт задньої підвіски необхідно проводити регулярно. Данний вид ремонту в середовищі фахівців вважається роботою вельми середнього рівня складності. У цьому зв'язку має сенс застерегти автолюбителів від вельми підступної думки, яка ненароком може їх відвідати: ремонт задньої підвіски - це дуже легко. Ремонт задньої підвіски найкраще робити на підйомнику або ямі - просто в цьому випадку буде зручніше, адже, цілком можливо, виникне необхідність міняти редуктор або важелі підвіски. Також існує ймовірність того, що виникне необхідність замінити гумові відбійники або перебрати циліндри задніх гальмів. Деякі майстри вважають розумним проводити ремонт задньої підвіски, як прийнято говорити, комплексно, а саме: колодки, важелі, пружини, амортизатори, шруси, барабани, ступиці.

 
Заміна амортизаторавід 84,00 грн
Заміна реактивної тягивід 56,00 грн
Заміна стійки телескопічноївід 178,00 грн
Заміна підвісного підшипника від 140,00 грн
Заміна втулок амортизаторавід 85,00 грн
Заміна підшипника півосівід 168,00 грн
Заміна підшипника маточинивід 112,00 грн
Заміна карданного валувід 125,00 грн
Заміна пильника шрусавід 150,00 грн
Заміна шрусавід 150,00 грн
Заміна стійки стабілізаторавід 56,00 грн
Замін півосівід 210,00 грн
Заміна заднього моставд 528,00 грн
Заміна сайлентблока важелявід 88,00 грн
Регулювання підшипника маточинивід 112,00 грн
Заміна втулки реактивної тягивід 56,00 грн
Заміна еластичної муфтивід 112,00 грн
Заміна хрестовини карданного валувід 125,00 грн
Заміна пружини амортизаторавід 75,00 грн
Заміна втулок стабілізаторавід 112,00 грн
Заміна задньої балкивід 623,00 грн
Заміна важелявід 203,00 грн
Заміна пружинивід 85,00 грн